نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

تقابل ملوان صدر‌نشین و پارس جنوبی در لیگ یک

  • کد خبر: ۱۰۲۴۲۳
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
تقابل ملوان صدر‌نشین و پارس جنوبی در لیگ یک
آخرین هفته از رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتبال ایران در سال ۱۴۰۰ عصر امروز برگزار می‌شود و تیم‌ها برای حضور در هفته بیست‌و‌سوم این رقابت‌ها در سال آینده آماده می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ آخرین هفته از رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتبال ایران در سال ۱۴۰۰ عصر امروز برگزار می‌شود و تیم‌ها برای حضور در هفته بیست‌و‌سوم این رقابت‌ها در سال آینده آماده می‌شوند. در یکی از بازی‌های حساس امروز، دو تیم قدیمی و ریشه‌دار ملوان و پارس جنوبی جم به‌مصاف هم می‌روند. دیدار‌های هفته بیست‌و‌دوم لیگ‌یک در آخرین چهارشنبه سال برگزار می‌شود و هفته بیست‌و‌سوم این رقابت‌ها ۱۰‌فروردین ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

رونمایی زارع از ستاره‌های سرباز

ملوان، تیم بدون‌شکست لیگ، همچنان صدرنشین است و بعد از تساوی خانگی مقابل رایکا باید این هفته به‌مصاف پارس جنوبی جم برود؛ مسابقه‌ای که می‌تواند بسیار جذاب و دیدنی شود. پارس جنوبی رده‌پنجمی در این هفته کار سختی مقابل صدرنشین مقتدر لیگ دارد. قطعا سایر تیم‌های بالانشین لیگ امیدوارند پارس جنوبی از ملوان امتیاز بگیرد تا صدر جدول جذاب‌تر از قبل دنبال شود. البته اگر ملوان در این دیدار بازنده شود، همچنان صدرنشین لیگ خواهد بود؛ اما قطعا قوی سپید خزر می‌خواهد رکورد شکست‌ناپذیری‌اش را حفظ کند. احتمال دارد در این هفته دو مدافع سرباز استقلال برای ملوان به میدان بروند. سیاوش یزدانی و حسین مرادمند هنوز در لیگ‌یک بازی نکرده‌اند؛ هرچند برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که اصلا ملوان نیازی به جذب مدافع نداشته است.

کار سخت کرمانی‌ها برای ماندن در کورس

مس کرمان، تیم دوم جدول لیگ، این هفته بازی سختی با خوشه‌طلایی ساوه دارد. کرمانی‌ها چهارامتیاز کمتر از ملوان دارند و به‌هیچ‌عنوان دوست ندارند بعد از دو برد متوالی، امتیاز از دست بدهند. از‌سوی‌دیگر خوشه‌طلایی، تیم رده‌ششمی جدول، نیز اگر در این بازی پیروز نشود، می‌توان گفت شانسش برای صعود حتی روی کاغذ بسیار کم می‌شود. آرمان‌گهر سیرجان در رده سوم جدول ایستاده و میهمانی ناخوانده برای مدعیان صعود است. آرمان‌گهر حالا باید به‌مصاف ویستا‌توربین تهران برود که با ۲۳‌امتیاز در رده سیزدهم جدول ایستاده است. این تیم تازه‌وارد لیگ دسته‌اول می‌خواهد در میانه‌های جدول باقی بماند و سقوط نکند؛ به‌همین‌دلیل نیز انگیزه‌های زیادی برای این بازی دارد.

روز سخت فراز

در خرم‌آباد شاهد یک بازی دراماتیک هستیم؛ جایی که خیبر خرم‌آباد با فراز کمالوند، سرمربی جدیدش، میزبان تیم سایپا‌ست، تیمی که قبل از سقوط به لیگ‌یک، هدایتش را همین کمالوند برعهده داشت. فراز به خیبر آمده است تا بتواند خیبر رده‌چهارمی را به لیگ برتر بیاورد. اگر فراز مقابل تیم سابقش در سایپا پیروز نشود، در‌آن‌صورت شرایط این تیم در هفته‌های آینده برای حضور در رده چهارم جدول هم سخت خواهد شد. خیبر پنج هفته است که برنده نشده است؛ اما سایپای رده‌هشتمی هفته گذشته نیز پیروز شد و در صورت پیروزی در این مسابقه شانس صعود سه‌پله‌ای در جدول لیگ را دارد.

شهرداری آستارا بعد از چهار برد هفته گذشته شکست دور‌ازانتظاری مقابل شمس‌آذر قزوین تجربه کرد. شاگردان پایان رأفت این هفته کار سختی مقابل تیم قعرنشین و بحران‌زده شاهین بوشهر نخواهند داشت؛ تیمی که چهار هفته است رنگ برد را ندیده و مشکلات حاشیه‌ای و مدیریتی این باشگاه هم مدام در صدر اخبار فوتبال جنوب کشور است.

مس شهربابک هم با تیم شمس‌آذر قزوین بازی دارد. مس شهربابک در پنج هفته آخرش در لیگ هیچ بردی نداشته و چهار مساوی و یک باخت، حاصل کار این تیم بوده است. شمس‌آذر، اما هفته گذشته نوار برد‌های تیم پایان رأفت را قطع کرد و ممکن است این هفته هم بتواند برای مس شهربابک دردسرساز شود.

گفته می‌شد استقلال خوزستان از مدعیان اصلی صعود است؛ اما این تیم اهوازی تا رده دهم جدول سقوط کرده است و این هفته هم باید شهرآورد خوزستانی را با استقلال‌ملاثانی برگزار کند؛ تیمی که در رده پانزدهم است و برای بقا تلاش می‌کند. هر دو تیم هفته‌هاست در لیگ برنده نشده‌اند و مساوی هم خیلی در شرایط دو تیم در جدول لیگ تغییر ایجاد نخواهد کرد. شهرداری همدان، تیم رده‌یازدهمی و تاره‌وارد لیگ‌یک، این هفته به‌مصاف رایکا بابل می‌رود که در پنج هفته اخیر در لیگ فقط پنج‌امتیاز دشت کرده است. رایکا رده‌شانزدهمی هم برای بقا تلاش می‌کند. قشقایی شیراز نیز باید با آخرین تیم جدول یعنی ماشین‌سازی روبه‌رو شود که شاید بتوان گفت دیگر امیدی برای بقا ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->